sevalg Bebegim 2buçuk aylık. Evimiz 23-26 derece arası degisiyor. Şu an üzerinde uzun kollu zıbın, ince bir alt ve çorap var. Acaba fazla mı giydiriyorum, nasıl giydirmeliyim?
darzu sevalg benim çocuklar 20 aylıklar altında zıbın üstüne ince uzun bişey giydiriyorum altına da çorap bence tek zıbın ince gibi şuan.klima.kullanmayin bence bizim evde de çocuklar uyuyunca acardik biz. Kışın açtım mesela bende bile aşırı halsizlik ve baş ağrısı yaptı ki ben farketmedim kayınvalidem söyleyince ondan olabildiğini anladim
uykusuzluklarinanasi sevalg 2.5 aylığız evimiz aynı derecelede hatta bazen 29 u bile bulabiliyor full güneş aldığı için. sıfır kol zıbın üzerine ince uzun kol giydiriyorum. gündüzleri 26-29 u bulduğu zamanlar kısa kolluya geçiriyorum akşama doğru tekrar uzun kol. altıda genelde ayaklı alt giydiriyorum arada da ayaksız giydirip çorap giydiriyorum. klima eğer çok sıcak ise açabilirsiniz tabii ki çocuğa dikkat ederek. bunu doktorlarda söyler çünkü biz nasıl sıcaktan bunalırsak onlarda aynı şekilde etki ediyor. biz bir kat giyiyorsak onlar 2 kat giymeli bu hep böyle olur. çok fazla kasmayın kendinizi bebeğinizin dilini en iyi siz bilirsiniz baktınız belli saatler çok sıcaklıyor ona göre inceltip kalınlaştırabilirsiniz. klima kullanımı ise oda sıcaklığı aynı kaldığı sürece sorun olmaz. direkt olarak size vurmaz zaten duvara çeviiro odaya yayarsanız daha sağlıklı olur
selimalpinannesi Bebim bebeğim de 5 aylık evimiz 23-24 derecelerde ince pijama takımı giydiriyorum uzun kollu altıda uzun ben bile gece üşüyorum uyurken bebeğimi de ona göre giydiriyorum üstüne ince battaniye var onu örtüyorum bazen müslin örtü duruma göre☺️
sevalg selimalpinannesi gece müslin kullanıyorum bende şu an ev 25 derece ama içim rahat etmiyor yine de müslin koyuyorum kollarını çıkarıyor zaten
selimalpinannesi sevalg benim de aynı kollarımı çıkarıyor o yüzden uzun giydiriyorum eğer serin olursa biraz daha kalın bir battaniye örtüyorum