yarensule 30 günlük olduk bebeğimin yüzünde, kafasinda ve omuzlarina doğru minik minik sivilceler var kipkirmizi oluyor hastaneye götürmedik normal dediler siz bunu nasil gecirdiniz?
sevalg Yenidoganken oğlumda olmuştu. Bizimki yüzündeydi. Doktor gayet normal annenin hormonları değişiyor bu da sütle belge geçiyor dedi. Ben arada anne sutu sürüyordum.
yarensule sumeyyesummer suan 2 bucuk aylik olduk serin tutarak geçirdim sık banyo yaptirinca da oluyor annemde kaldigim 1 haftalik süreçte 2 güne bir duşa koyduk baya hafifleyip geçti kesinlikle duş aldirin