Kızlar gündüz hava güneşliydi bende kızımla büyük yeşilliği çok olan bir parka gittim 2 saate yakın kaldık tam eve dönmeye yakın beni inanılmaz hapşuruk ve burun akıntısı tuttu ve şuan hala devam ediyor resmen beynim burnumdan aktı o kadar burnum akıyor ve başım çok kötü ağrıyor büyük ihtimalle bahar nezlesi oldum evde buna iyi gelen birşey var mı ve bunu yaşayanlar var mı ilk defa başıma geliyor çok kötü ya