Sevgi1 Dişi mi cikcak nedir bilmiyorum zor susturduk salladil uyuyo on dakika sonra bagiriyo agliyo şimdi babasıyla evi geziyo ateşi bişi yok napim ben anlamadım 🙁
Melisada Sevgi1 kaç aylık bugün benim kızımda aynıydı nedense ne yapacagimi şaşırdım sürekli ağlama hali uyuyor çok geçmeden uyanıyor dis diye düşündüm bende 🤔
Melisada Sevgi1 arabanız varsa biraz gezdirin bebekler öyle sakinlesebiliyor ya da bebek arabasında gezmeyi seviyorsa o da olabilir aklıma başka birşey gelmiyor canım Allah kolaylık versin
Sevgi1 Melisada saol cnm aalladik belekte daha şimdi uyudu 😂 inşallah daha uyanamz sabaha kadar valla saat üç olmuş
Melisada Sevgi1 artık uyur bence ya yorulmustur o da artık ama öyle oluyor insan korkuyor tekrar uyanıp saatlerce ağlayacak diye 😂
Gnnr Bizimki de bugün çok ağlayarak emmeye kalktı ama susmadı bir türlü sancısı vardı. Kucağımda salladım ve karnına sıcak havlu koydum uykuya daldı. 1 saat sonra yine ağlayarak kalktı emmeye ve sağlamadan susmadı 😢 Galiba anlamadan üşüttük kanı ağrıyor.
Gnnr Melisada Bizim zaman zaman kaka sorunumuz oluyor çok gazlı bir bebekti oğlum bu sabah yine sıcak havlu ve zeytinyağı içer içmez yapabildi çok şükür 🙂 Gaz ve kaka yüzünden 5 buçuk ay oldu bazı geceler emmek için çok ağlayarak uyanıyor.
Melisada Gnnr sevindim ya rahatlamış çocuk 🙏 benim bebeğimde 5 aylık gece mışıl mışıl uyurdu bu aralar ağlayarak uyanmalar başladı