princees Doğumdan sonra basladi neyden kaynaklı bilen veya yaşayan var mı ? Sofradan kalktigim gibi basım ağrımaya başlar tansiyon veya şekerden şüpheleniyorum gebelik şekeri ve gebelik tansiyonu vardı bende ama doğumla birlikte bitti diye biliyordum ben
karakizika1704 princees ailede şeker tansiyon genetikse eğer gebelikten sonra kalıcı olabiliyor degerlerinize baktirmanizi tavsiye ederim 😊
Deletedmom_107 princees cok fazla seker tuketmekten oluyomus 21 gun sekeri kesiyolar ya oyle deneyin bi sizde
princees Deletedmom_107 evet şekere çok yükleniyorum o yüzden de olabilir keseceğim denegese tutacam bakayım bir ne olacak
hazal3421 Deletedmom_107 nasıl yani 21 gün şekeri kesiyorlar biraz daha açıklayıcı olursanız sevinirim 😍
Deletedmom_107 hazal3421 diyet gibi seker diyeti 21 gun seker tuketmiyosunuz hic bi sekilde ciltte ve her anlamda cok farkettigini soyluyolar