ekimkizi_ Bu 4.ay ataği ne zaman biter tahmini bebeğim tüm gün mizmız gülen mutlu bebeğim gitti uykuya direnen,oynamaya direnen,biberonu ağzında gevişleyip duran mızmız biri geldi az kaldi bende ağlıcam🥺
durusemahmet ekimkizi_ merhaba bizde bugün tam 4 aylık olduk 3 gündür sürekli ağlıyor gazı var eli sürekli ağzında ayrıca meme reddi hat safhada uykuya direniyor uyuyunca on dakika sonra uyanıyor umarım çabucak geçer
lahmacunayran48 ekimkizi_ Allah yar ve yardımcınız olsun 5.ayda bıtıyor ölüm gıbı bırsey ama olmuyorsunuz anneliğin en zor dönemi .Ruhen bedenen bıtıyorsun Allahım dıyorsun ben ne yaptım dıye ınım ınım ınlıyorsun tabi fırsat bulursan 😂 Hele bırde aıllerden uzak yalnızsan benim gibi işte o zaman huni takip gezersin eşinin aldığı nefes batar yedıgı yemek uyuduğu uyku 😀 ama geçecek ve arkana baktığında vay bee dıyeceksın ne gunlerdi diyeceksin ama inan özliceksın o günleri çünkü zaman çabuk geçiyor 14 aylık olduk biz çok şükür geçti gitti eser kalmıyor.sırada ek gıda var ıste oda zorluyor ama alışıyorsun artık huyunu suyunu bılıyorsun acemi birliği bıttı usta oldum dıyorsun her sorunu kendi başına aslanlar gıbı çözüyorsun sana tavsiyem sakin kal geçecek . Bende meme reddi olmuştu 3 ay ayakta gezerek emzirdim oturunca bırakıyordu mama asla ıcmedı kustu hep şimdi meme için dibimden ayrılmıyor ıyıkı pes etmedim ☺️
TeomaninAnnesi ekimkizi_ 3ay 26gunluk olduk 2 günde beni pert etti. Kucagimda hoplaya hoplaya geziyoruz bütün odaları yok bagrip duruyor. Insan tedirgin oluyor acaba ağrısı mı var diye.
yeliz34 Bizde müzdaribiz 4 ay 14 günlük 50 dk uykudan öte geçemiyoruz çığlıkla uyanıyor çığır çığır hep
lahmacunayran48 durusemahmet ayakta gezerek emzir hopla zıpla koşar adım yürü mırıldan 🥹alır ben 3 ay gezerek emzırdım bu dönemler hep olur pes etme edersen oda vazgeçer azımli ve sabırlı ol
ekimkizi_ Yalnız değilmişim bir de babası gelince gülmeler eğlenmeler bana bakınca hissiz gülme falan yok🥺eşim bile diyo ki sen bu çocuğa napıyosun sana niye gülmüyo diyo sıkıldi benden galiba😀bebek ergenliği midir nedir bu dönem
durusemahmet ekimkizi_ ben de öyle çok ama çok seviyorum ama bir o kadar da zorlanıyorum inşallah atlatırlar bir an önce
durusemahmet ekimkizi_ bugün doktora götürdük ayrıca idrar yolu enfeksiyonu varmış antibiyotiğe başladık
duygulu3406 lahmacunayran48 bu kadar öı duygulara tercüman olunur. Aileler istanbulda tekim. Babanın geliş saatinde uyku saatimiz oluyo. Yemek yiyip(biz yanlış anlaşılmmasınn) yatırıyırum. Daha 4 aylık o kadar zor geliuo ki sadece bneim yatırmam sinirleniyorım eşime. De memede uyuyo adam napabilir
ekimkizi_ lahmacunayran48 oyy ne kadar yorucuymuş Allahım ne kadar sabır istiyor bu iş gecesi gündüzü yok dur duraği yok🥺
newmom23 TeomaninAnnesi ayyy bizde 3 ay 15 günlüğüz aynı şekilde bağıra bağıra ağlıyor acıkınca ağlar uyuyunca ağlar uyanınca ağlar ben kucaklamam ağlar mahvoldum artık 😔
TeomaninAnnesi newmom23 biz kucakta da bagriyoriz. Yahu kucagimdasin annem geziyoruz hopluyoruz bakın iste diyorum razıyım ben seni kucagimda tasimaya ama yok daha cok bagriyor. Bi yere kadar gülüyorum bagirmalarına ama sonra pilim bitiyor başlıyorum aglamaya🤣🤣
newmom23 TeomaninAnnesi Allah yardımcımız olsun valla bende de aynı şekilde zaten lohusa depresyonunu yeni atlattım birde bu çıktı 🥲
TeomaninAnnesi newmom23 benimde cok zor ve agir gecti lohusalığım. Hiç bitmeyecek sandim. Hala bile bittimi emin olamıyorum 😒
egekulk TeomaninAnnesi gece uykusunda sorun yok ala gündüz uykuları sadece 15 dk gerçekten abartmıyorum gözleri kıp kırmızı ama direniyor tek meme emiyor diğeri emmiyor biberon zaten almıyor birde kucak istiyor sürekli alıştım artık 🤪