Kızlar 7 ay 18 günlük kızım var ve ek gıda da çok zorlanıyoruz arada yoğurt yerse çok şükür diyorum emziriyorum ama günde 3 öğün sabah öğle akşam gibi azar azar denedim yemedi. Aklima mama geliyor ama kararsızım biberonda zaten hiç sevmiyor acaba denesem mi kullanan var mı acaba