zezey19 Kızlar internet sitelerini inceledim fiyatlar baya uygun geldi acaba kaliteleri mi düsük ya da dolandirici mi karar veremedim siparis verip memnun kalan oldu mu
Kalbim_21 zezey19 Ben aldım hiç güzel değiler göründükleri gibi degil elbiseler cadır gibi resmen sadece bir tane ikili takım aldım o idare ederdi
SelimZeynep zezey19 dolandırıcı değil canım ama çok uygun fiyatlı olanlar hemen kötü oluyor diğerleride orta kalite
cemilolabilirmi zezey19 Modanisa sitesinden tofisa markalı aldım çok kötü naylondu. İade ettim. Kendi sitesini bilmiyorum
tosbiksmoms Kalbim_21 bende daha önce almıştım 1 tane elbiseyi çok beğenmiştim o güzeldi bir de eşofman takımı almıştım ama bedenini büyük göndermişler,değişimle de uğraşmadım idare ederdi.