Ebrarkolcetin beta yeni çıktıysa gebelik yoktur çünkü adet zamanınız gelmiş iyi bir şekilde yükselmesi lazımdı tabii geç yumurtlama döllenme olmuşsa bilemeyiz eğer birkaç gün içinde adet olmazsanız beta tekrar verin testte çok silik çizgi var gibi çünkü