idilgokce ikeadan aldım o kadar memnunum ki , yemekli gittiğimiz arkadaşlarımızın evine veya şehir dışına ailemizin tanına giderken rahatlıkla taşıyabiliyoruz. Temizliği çok kolay ve çok sağlam, 10 aydır kullanıyorum. E bebektekiyke aynı değil çünkü İKEA’nın plastiği daha sert