Tamamen aynı durumdayım. Bız de 19 aylık olucaz, ilk ek gıdaya basladıgımızda hersey ıyıydı. 10 aylıkken bır kestı yemeyı o gun bugündür makarna,pilav ve tarhana ve yayla corbası dısında bırsey yemez. Yayla corbasını da ıkı haftadır asla kabul etmıyor. Ne versem dılını cıkarıp tukuruyor. Cizgi filmle bıle denedım yok, aç bıraktım gelıp sureklı emmek ıstedı, emzırdım nasılsa doymayacak yıcek dıye, yemedı yıne gelıp meme ıstedı. Saatlerce o ağladı ben ağladım hatta en son yıne bı krız gecırdım kendı kendıme. Yok ben de bır çözum bulamadım.
3 cocugu olan bır arkadasım var, yıpratma kendını benım en buyuk olan da öyleydı, sımdı önunden alıyoruz yemesın dıye. Buyudukce damak zevklerı genıslıyo yer dedı. Bıraz ondan rahatladım artık