Kızlar malum düğün sezonu açıldı, geçen ay kardeşimin düğününde giydiğim elbiseyi satıyorum. 40 Beden elbise ama kalıbı dar, 34-36 bedene olur. Kuyruğu süründüğü için biraz kirlendi, kuru temizleme yapılmadı.
8000’e aldım. 4000’e satmak istiyorum ama tekliflere açığımm 🌸🌸


https://mutluresim.com/images/2024/05/26/zYvA5Z.jpg](https://)