Berilsmom13 tazeanneyimbennn sallama olayını sevmiyorum ya ama her bebek aynı değil işte kimisi istiyor. Çok sert olmazsa zararlı değildir bence
cimcime1018 tazeanneyimbennn Memede daldırıp 5 dk falan hafif sallıyorum ayağımda. Mecbur kalıyorum ne yapayım 🤷🏻♀️
asya343 tazeanneyimbennn Valla kucakta sallamaktan iyidir ya beli kopuyor insanın bide ağırlaşınca zor olur bende keşke ayağa alıştırsaydım diyorum
tazeanneyimbennn Feyzosumunannesi öyle uyuyor benimki de internete baktım garip şeyler yazıyor tereddüt ettim canım bende
Feyzosumunannesi tazeanneyimbennn İnternete bakacak olsak o o o Dikkatli sallarsanız sıkıntı olmaz. Ben yavaş yavaş sallıyorum kafası bi oraya bi buraya gitmeyecek şekilde
ZeydsMom tazeanneyimbennn sallamıyorum 😄 baslarda heves ettim sallamak istedim ama o sevmedi. Boynuma sokulur sallarim kucagimda oyle uyur ancak. Simdi bakiyorum galiba alisiyor sonra zor oluyor iyi ki sevmemis
aysebb tazeanneyimbennn 8. aya girdik sallıyorum hafiften 3 aylıkken öyle alıştı öyle gitti. Gece beslenmeye kalktığında sallamıyorum sadece gündüzleri
nnoktaa tazeanneyimbennn doğumdan önce ooo aaa nooo yooo hayır asla sallamam diyen ben bu satırları yazarken bebeğimi ayağımda uyutuyorum 😂 sadece şiddetli sallamıyorum 2 sallayıp 3 duruyorum hafif sallıyorum 😂