Açıkcası hediye konusunda değil de ben özel günlerde eşimin sevdiği yemekleri yapıp güzel bir sofra kurmayı tercih ediyorum:) Hediye olarakta kullanabileceği şeyleri almayı tercih ederim saat,kullanıyorsa aksesuar kolye,yüzük,bileklik,giyim olabilir..En azından kullandığı zaman karım bana şu Doğum günüm de almıştı diye hatırlayabilir :)