aselim0142 neslihanada çörek otu yağını bi çay kaşığı ve üç damla lavanta yağı karıştırıp ayaklarının altına sürünce gaza iyi geliyor dediler bnm kızım küçük o yüzden yapamadım daha 2 ay ve üzerine yapılıyo iki dolunca deniycm bende
neslihanada İyi geldimi peki bebeğime vermek istemiyorum bu yağıda korkuyorum kendim içim iyi geliyorsa hiçbir gaz damlasıda rahatlatmıyor tam geçirmiyor anlık kesiyor hepsi herşeyi denedim çaresizim artık
bisenakillisinzaten neslihanada bebeğiniz büyümus parmağınıza hafif döküp bebeğinize verebilirsiniz. Ben çok gazlandiginda yapıyordum öyle rahatlıyordu.