busenihicalakadaretmez evahll benim bebeğim 3.ayda 6300gr 63cmdi.3buçuk kilo doğdu 3kiloya düşmüştü. Doktor gayet iyi dedi kilosuna. Haftaya 4ay kontrolü var. Sizin bebeğinizin kilosuda iyi bence.
lilasmomy Siz bu soruyu sorunca benim aklıma da çocuğumun kilosu az mı acaba diye geldi🥲 4 aylık 6200 gr. 3800 doğmuştu 🥲 doktor iyi dedi
sevalg evahll oğlum 3800 doğdu şu an 2 buçuk aylık en son 6800 çıktı. Doktorumuz çok beslenmiş dedi. Çok beslenmekten reflüde başladı. Bence gayet normal.
aslisdiyebiri evahll benim oğlum da 3670 doğdu şu an 3 aylık 6100 olmuş az dedi bana son ay 400 Gr almış çünkü.mama ver dediler ama sütüm var bebek te fazlasini almadığı için mama vermiyorum