lina09 Kızlar lojmanlar hakkında bilgisi olanlar paylaşabilir mi? Eski toki, kiracılar toki başka hangileri var güzel iyi olan hangisi ev içi konum olarak
Biprensannesig lina09 merhaba bu soruna cevap bulabildinmi dışarıdaaaan ben hala bulamadım süphan lojmanları varmıs burada tayin zamanı cok sordum ama kimse demedi :(
lina09 Biprensannesig yok canım lojman çıkmadı tekrar başvurduk her yer dolu süphanda doluymuş bekliyoruz 😪
Biprensannesig lina09 bizde gecen hafta basvurduk suphandan hiç umudum yokda otekilerden bari iyi yapılı bi yer çıksa keşke🥲🥲
lina09 Biprensannesig valla biz sorduk tayin büroya çok zor gelmesi dedi artık herkes lojman istiyor kira yüksek diye seneye bile zor diyolar 😪
Biprensannesig lina09 kiralar artınca herkes lojmana geciyormus o yuzden doluymuş hep e bide torpilliyi astı üstü derken bakalm bize ne zaman gelir nasip🤲🏻🌸