bircananne öncelikle hemen doktora götürün kusmajin altında ne var bir baksınlar canım. benim bebeğimde öyleydi fizyolojik reflü olabilir 5. Aydan sonra azalir denildi. Tabi öncesinde mide kapakcigina bakıldı doktor tüm testlerden sonra bu teşhisi soyledi. Kıyafet değiştirmek , gece uyuturken ozellikle yarım saate yakın dik pozisyonda tutmak boğulma ihtimaline karsi. şimdi düşünüyorum da sanki hiç bitmeyecek gibi. Ama çok şükür 6. Ayda birden kesildi durdu tabi her bebek gibi arada kusmalar devam ediyor. Allah şifa versin bebeğinize. Stres yapmayın durumu kabullenince daha güzel idare ediyorsunuz en azından bende öyle olmuştu