Oğlum biberon tutmuyor o yüzden kaşıkla mama vereceğim bana hem kilo yapan hemde bebeklerin sevdikleri tadı güzel mama önerisi lazım. Bu arada Hipp, sma, aptamil prosyneo ve evolvia denedim onları içmedi bunların dısında bı önerisi olan var mı? Kılomuz biraz geride suan🤦🏻♀️