Kızlar nereden başlayacağım bilmiyorum karışık olursa kusura bakmayın dün eşim kızımı görmeye geldi. Bir süre oynadılar kızım o kadar mutluydu ki neyse bu gitti arkasından nasıl ağlıyor yani görmeniz lazım. Akşam oturdum ağladım Sonra anneme dedim ki kızı al görmesin beni bu halde hissetti galiba boynunu bükmüş. Annem oynayan çocuk gitti diyor senin kapına bakıyor boynunu büküyor öyle yattı diyor aç aç diyor . Kızım babasını arıyor benim ruh halim de hissediyor ne yapacağımı hiç bilmiyorum 1 yaşında bu arada ne yapmam lazım akıl verin lütfen 😌