Ahsen1- Sırf merakimdan soruyorum kardeşimle konuşuyorduk o en az 30 dur diyor ben 40 dedim intten bulamadim
Deletedmom_111 Ahsen1- 45 aşşağısı değil. Ayrıca nöbet var ekstra alıyolar. Görümcem hemşire ordan biliyorum
ciceksi10 Ahsen1- 30 imkansız ben sağlık teknikeriyim 43 alıyorum nöbetsiz hemşirelerde nöbet de var onlarda 45-50
yildirim12 Ahsen1- röntgenciyim 45 civarı alıyorum mesaisiz ama üniversiteyi lisans tamamlama yapanların 50yi buluyor ben önlisans mezunuyum