evinkrdg Merhaba arkadaşlar benim kızım iki buçuk aylık oldu emziriyorum ama doymuyor sanki sizce mama verimi veriyorsam hangi mamayı verim ve gün içinde ne zmn vermeliyim sizdede böyle oluyormu
elfyns evinkrdg doktorunuza danışın kilo alımı falan iyiyse mama vermeyin ama doktor söylerse o ayarlar ml olarak size ben hipp kullanıyorum
Deletedmom_108 evinkrdg Doktor onayı olmadan vermeyin bence. Ben 3. Ay dan sonra doktorum başladığı için vermeye başladım kilo alımı o ay 400 gr’dı dr mamaya başladı alerjik olduğu için raporlu mama.
ilongirav evinkrdg doktorunuza sormadan başlamayın ben doktor tavsiyesi ile hipp marka kullanıyorum o kaç saatte bir kaç cc besleyeceğimi söylüyor 🤗