eslemada Joie mirus çift yönlü bebek arabası kullanan var mı? Memnun musunuz ? Katlaması sürüşü basit mi? Yorum yaparsanız çok sevinirim teşekkürler 🤩
smran Ben kullanıyorum canım memnunum katlanması da kolay bence tek sıkıntısı yönünü çevirdiğinde ki sürüş bi tık zor oluyor ama normal sürdüğü de arabayı hiçbir zorluğu yok
eslemada smran sizce çift yönlü almak mı mantıklı yoksa tek yönde olur mu illa çift mi olmalı ? Çok katlanmıyo sanırım bu model kaba duruyo katlanınca sorun oluyo mu size bi yere giderken otobüse binerken falan
smran eslemada çocuk küçükse çift yönlü mantıklı ama şuan oğlum 15 aylık ben genelde tek yön kullanıyorum şimdi ki aklım olsa yine joie alırdım ama baston şeklimde olandan alırdım yer kaplamasın diye daha pratik oluyorlar