Kızlar çocuğum 14 aylık 3 gecedir uyuduktan tam 1 saat sonra ağlayarak uyanıyor. Bi süre ağlamaya devam ediyor sonra sallamaya çalışıyorum sallanırken sakinleşiyor ya sallanırken uyuyor tekrar yada kendini atıp yatakta dönerken uyuya kalıyor. Başına gelen nedendir acaba ?? Susamıştır diyip su veriyorum içmiyor. Acıkma ihtimali yok gece maması yiyip yatıyor. Bezini kontrol ediyorum temiz.