Mnli oyleymiş cnm aft gibi yara çıkmış dedi ağro kesici jel verdi henuz kullnmadım. Dünkine göre bugün dhaa küçük tü. Blkide hiç sürmem bilmiyorum. Dedğinz gibi karbonatla silmek daha mantıklı. Bildğin jel vrdi çnkü diş jeli olarak ta geçiyor. Ağrı kesiciymiş. Jeller kullanılmıyor diye biliyorum. Bana krem yazıcam demişti eczanede diş jeli dediler bnde aft var dudağı için olucktı dedim tamm kullanılıyor dedi 🤔