edaaa35 Anneler benim oglum var Haziran 9 da beş aylık olucaz doğduğu günden beri kabızlık sıkıntımız var acaba içinizde Hint yağı kullanan varmı
Kadifemsii edaaa35 hiç duymadım kullanmadım . Doktor önerisiyle duphalac kullandım 4. Ayda başladı kızımın kabızlık ve makat çatlağı
ebru1412y edaaa35 valla benimde çocukta oluyordu kabizlik ama bı çay kaşığı zeytinyağı çok iyi geliyor. Rabbime şükürler bir sıkıntı görmedik
edaaa35 Kadifemsii Bizede duphalac verdi Dr 4 gündür sabah akşam iciriyorum daha yapmadı fitilde kullandım yok
edaaa35 Kadifemsii Ben Hint yağını Instagram da denk geldi yabancı bı Dr anlatiyodu Hint yağını bebekler kullanabilir diye
Tosbaninannesi edaaa35 evet bebeğim ek gıdaya başladığından beri sürekli kabızlık çekiyordu 15 aylık şuan hala ara ara yediririm