bebekbatuhan bizim doktorumuz besledikten 1 saat sonra öğle saatlerinde ve her gün olabildiğince aynı saatte verin demişti o şekilde ilerliyoruz.
Mama sandalyesinde, hiç bir oyuncak, ekran vb olmadan sadede yemek verin, oranın yemek yeme yeri olduğunu bilsin dedi . Bu şekilde adaptasyonda sorun yaşamadık. Farklı yaptığınız bir şey varsa belki faydası olur. Ama er ya da geç yiyecekler endişelenmeyin 🙏🏼