Merhabalar . 15 aylık bebeğim var. Kindy roo ve helen doron arasında kaldım . Kindyrooda motor becerileri ve aktiviteler olarak kafama yattı ancak Helen doronda bunun ingilizce verilmesi de iyi gibi geldi . İkisinin de deneeme dersine katılacağız ancak burda fikri olan varsa ya da gönderen varsa belirtirse cok sevinirim.