Selamın aleyküm arkadaşlar 🌸💐 size bir fikir ile geldim bende bir yerden görmüştüm çok hoşuma gitmişti sizinle de paylaşmak istedim evlerinizde bu şekilde sadaka kavanozu yapabilirsiniz 🌹 sadak vermenin faydalarını biliyorsunuz bazen her gün verebilecek bir yer bulamıyoruz ama bu şekilde hem her gün vermiş oluyoruz hemde sevaptan faydalanmış oluruz 🌸 herkez kendi imkanına göre daha güzel yapabilir. Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem’e bir adam geldi ve şöyle dedi:
- Ey Allah’ın elçisi! Hangi sadakanın sevabı daha büyüktür?
Peygamber sallallahu aleyhi ve sellem de şöyle buyurdu:
- “Güçlü-kuvvetliyken, sıhhatın yerindeyken, cimriliğin üzerinde, fakir düşmekten endişe etmekteyken, daha büyük zengin olmayı düşlerken verdiğin sadakanın sevabı daha büyüktür. (Bu işi) can boğaza gelip de “falana şu kadar”, “filana bu kadar” demeye bırakma. Zaten o mal vârislerden şunun veya bunun olmuştur.” (Buhârî, Zekât 11, Vasâyâ 17; Müslim, Zekât 92) sizlerindr böyle kutuları varsa atabilir mi hem fikir olur ❤️