Kızlar merhaba sma mamayı 3 aydır kullanıyorum memnumdum ama bugün mama kutusunun yarısına gelmişken böcekle karşılaştım daha öncede başka kutusunda siyah bir cisim görmüştüm kül gibi ama kutu açıkken içine düşmüştür diye dikkate almadım bu son olayda keşke dikkate alsaydım aylardır bebeğime ne içirdim sizlerede uyarı olsun kızlar özellikle sma kullanan anneler için kesinlikle tavsiye etmiyorum....
Fotoğraf nasıl ekleniyor bilmiyorum o yüzden ekleyemedim...