Elaufuk Arkadaşlar merhaba, 7 ay 17 günlük bebeğim 15 gündür falan hırıltılı ses çıkartıyor ama sadece yatma pozisyonuna geçtiğinde emzik ağzındayken emziği sadecee uyutmak için kullanıyorum, başına gelen varmı
Elaufuk Seraptoprak temizlememe rağmen aynı ama bütün gece öyle değil uyku başlangıcında öyle sonra hiç ses yok
Elaufuk Klc-tgba neden acaba 22 sinde çocuk de randevum var ama önemli bişeyse özele götürmeyi düşünüyorum bilemedim
Klc-tgba Elaufuk benim oğlum doğduğu zaman kuvezde yattı 8 gün solunum sıkıntısı yüzünden ben de takipteyim şuan yapma sıklığına göre Doğum yaptıgım hastaneye götürücem