rabiab
Merhaba, bende aynı sorunu yaşadım bebeğimde internette tahinin üstündeki yağı sürün demişlerdi denedim ve geçti. Tahin kalınca yağı üste çıkıyor o yağı gögsünüze sürün sonra yıkayıp yıkamamak size kalmış zararı da yok zaten. Ben lansinoh kullandım geçmedi bebeğim midesini bulandırıyordu lansinoh kullanınca yıkadığım halde işe yaramadı bende. Bir deneyin bence size tavsiyem olsun hayırlı şifalar.