fadmom niye şaşırdınız ki tek ben mi böyleyim. Yaz daha gelmedi zaten son 1 kac aydır elbette hava güzel oldukça parka çıkarıyorum ama kışın hava soğukken nereye cikaracaktim üstelik bizim buranin havası çok serttir. Mecbur evde bir şekilde vakit geçiriyoruz. Zor oluyor arada aglama krizlerine giriyorum bunaldım diye ama yapacak bir şey yok.