butterflyy_ Gece yolculuğu için oto koltuğu uygun değil bence arka koltuğa bebeğin yatabileceği rahat bir yatak yapın koltuk aralarını doldurarak biz öyle yolculuk yapıyoruz hem uyanınca rahat hareket ediyor oynuyoruz beraber hem de çok rahat uyuyor ben de yanına yatıp uyuyabiliyorum. Uzun yolculuklarda oto koltuğu pek rahat olmuyor sıkılıyor bebekler