Kızlar başına gelen çözüm bulan varsa lütfen yardım etsin bebegim 3 aylik bir aydır az yemeye başladı normalde 2 aylikken 60 cc içiyordu 40 a düşürdü doktora götürdüm hersyi normalde dedi kızım 2 kilo doğdu emmedi beni şimdi bir haftadır 6 7 saat aç bekliyor en son içmediği için ağzına enjektorle veriyorum 3 tane doktora götürdüm kilosu iyi diyip hiç bisey yapmıyorlar ama artık kilosuna düşmeye başladı biberon değiştirdim mama değiştirdim ne yapacağımı şaşırdım lütfen basina gelen varsa yazsin