melisa09 Anladım yani tabi zamanla olacak birşey çokta geç kalmamak lazım. Benim kızım 2 aylıkken yani 2-2,5 aylık olana kadar 11 den önce uğraşsakta asla uyumuyor ağlıyordu. O alışkanlık o zaman kesildikten sonra uyku penceresine göre hareket ettim gündüzleri. Kaç saatte bir uyuması gerekiyordu alıp uyuttum alıp uyuttum ağlasada sakinleştirip gene uyuttum bu bir süre böyle gitti. Akşamları öncesinde 11 den önce uyumadığı için önce 10 a çekildi bu süre sonra 9 oldu falan. Tabi zamanla. Her ay uyku penceresine göre hareket etmeye dikkat ettim. 4. aydan sonra tamamen düzene girdi. Şimdi 7. ayı bitirdik son 3-4 aydır sabah 7 de uyanıyor akşam 20.30 da gece uykusuna geçiyor. Bu ama düzen için hep dediğim gibi araştırıp uyku penceresine göre hareket ettim