Ikrazumra19 Ikrabia sadece one alinmis 1 yasinda olan asinin 1 tanesini one cekilmis canim ayni asi tereddut edicek birsey yok🤗
Birerkekannesiii Ikrabia biz yaptırdık ateş vs. Olmadı. 1 yaşında olan aşının 1 tanesi öne alınmış sadece cnm
Balbebek19 Dokuzuncu ayda ne aşısı var biz 7 aylık olduk hemsıremız artık yasına kadar asımız yok ama 9 aylık olunca izlem var dedı
Busramnida Balbebek19 Bizimde öyleydi 8. Aya yakın ebeniz arayıp bilgilendirir canım bu aşı 1,2 ay önce sağlık bakanlığı tarafından öne alındı normalde 1 yaşta yapılan aşının 1 tanesiydi ☺️
Rafiye Suriyelilerden dolayı 9.ayda da aşı olacaklarmış.Ebe öyle söyledi ama öne çekilme falan demedi ayrı aşı sanırım.😒