Canss3535 çok geçmiş olsun kıyamam ya 😔.
Bence gece gündüz de açık kalsın .Bir de uykudayken hormonlar kendini yenilediği için vücudu çabuk iyileştirir yarayı. Açık hava iyi gelir. Kantaron yağı varsa sürün yoksa da yarın eczaneden yara merhemi alın ikisini bir sürerseniz iyileşir çabucak . Ama baktınız ki gün içinde elini temas ediyor her yere canı yanıyor, gündüzleri yarabandı takın. Ama gece dediğim gibi uykudayken açık bırakın. Gece uykusunda bütün dokular hücreler çabuk toparlanıyor çünki. Çookk geçmiş olsun ❤️🩹