_zeynep yani bazı epilepsi türleri sinsidir. Kendini eegde belli etmez bu yüzden de ekstra mr , tomografi falan da çekilmesi gerekir. Epilepsi nöbetine benziyo diyip böyle ilaç başlaması normal değil bence farklı bir doktora daha götürün. Epilepsi ilacı 2 yıl kullanıp kesilecek bir ilaç değil maalesef.ilacı başladığı tarihten itibaren eğer 2 yıl hiç nöbet geçirmezse kesilir, yoksa kullanım devam eder. Ben yaklaşık 14 yılfır tanılı epilepsi hastasıyım