Dondurmalikahve birkizannesi-35 Daha yeni olmuş ortalama 2 4 ay gibi zamanda iltihaplanir yani tuttuğu belli olur
kahvepres birkizannesi-35 bizim hic kızarmadı sanki vurulmamş gibi iz var bekldm ckmasnı ama yok kac doktrda sordm herksde cıkmyblr aşı yaptğnı gördysen sıkıntı yok diorlar olmuş
Dondurmalikahve birkizannesi-35 İlk defa duydum benim de 5 yaşında oğlum var ve 5 aylıkken şişip iltihaplanmıştı.
Dondurmalikahve birkizannesi-35 Ama bı test varmış onu yaptırıp aşının tutup tutmadığı anlaşılıyormus hala öyle bir şey var mı bilmiyorum tabi. Annem seneler önce abime yaptırmış abim 36 yaşında sayılır
birkizannesi-35 kahvepres kahvepres valla görmedim aşı yaptığını. Hemşire vardı iki kişi biz tutarız sen çık dedi
sgs birkizannesi-35 benim kızımda da hemen şişme kızarma olmadı 6ayda başladı şişti iltihaplandi patladi felan
zekkk birkizannesi-35 hemen şişmez zaten hatta kimisinin hiç şişmez kızarmaz benim kızımın şişmişti kızarmıştı oğlumun 1 ay sonra kızarmıştı doktora sormuştum kimisin de olmayabilir dedi
Melike_ikra birkizannesi-35 hemen kızarıp şişmesini bekleme aşkım aşıdan nerdeyse 1 ay sonda şişmeye kızarmaya başladı hatta baya kızarıp şişmişti doktora sorduğunda aşının tuttuğunu eğer iz olmasa o zaman şüpheleniyoruz demişti