diana96 Evimde tartı var Bebeğime ara ara tartıyorum Aşı haftasında bebeğim kilo almadı, aynı anda dört aşı oldu çok yüklü galiba. Normal mı acaba ? Aşıdan önce günlük kilosu çok iyiydi anlayamadım Anne sütü ile
Ruvdem diana96 aşı sonrası huysuzluk memeyi almama direnme gibi bir durum olmadıysa . Aşıyla alakalı bir durum yok . Daha sık emzirin bebeğinizi diğer haftalarda aldığı kilolarla kapatırsınız aradaki farkı
ebebe diana96 bı ara ben de takmıştım böyle meme reddi vardı ama kızımın benim. İlk iki hafta bakmıştım çok az fark çıkıyordu sonraki haftalarda farkı kapamisti. Doktorda tartıda farketmistik. Gerçekten bu kilo sorununu takmayın bence ben ek gıdadan sonra saldım iyice bakmıyorum. Saldikca sütüm daha da arttı çocuğum da daha bı istahlandi 7. Ay kontrolünde 740 Gr almıştı ki biz normalde bu kilo alımını en son 2. Ayda görmüştük sonrası400-600 Gr arasındaydı.
tubyya diana96 Aynı şeyi bende yaşıyorum sanki evde tarttığına aşıdan önceki kilosu aynı şu an kafama takıyorum istemsizce düzeldi mi sizinki