Cicektebenimcicekligunlerde Mucahitimbenim Bir komşumuz vardı.Oraya gitmişti ama 2ay kalıp eşine geri döndü.Ortami kalan insanlar kötüymüş.Birde çok disiplinli sanırım Telefon, dışarı çıkma yasakmış.Gidilen yere de bağlı olabilir iyi araştırmak lazim
Mucahitimbenim Cicektebenimcicekligunlerde heh işte benim için de önemli olan onlar telefon ve dışarı çıkma veya ziyaretçi kabul vs
Mucahitimbenim Cicektebenimcicekligunlerde sizin komşunuz hangi ildekinde kaldı ben bursa’da kalmak istiyorum
Cicektebenimcicekligunlerde Mucahitimbenim Onlar güvenlik açısından yasaktır. Ama kendinizi toparlayan kadar dayanın. Meslek edinme kursları ise sokma falan oluyormuş.
Cicektebenimcicekligunlerde Mucahitimbenim Gizliydi söylemedi dönünce hemen taşındılar ama kız bir kere parkta lezbiyen ve uyuşturucu kullanan kişilerin çok olduğunu korktuğunu söyledi.
Mucahitimbenim Cicektebenimcicekligunlerde oha gerçekten mi öyleyse gidemem benim on buçuk aylık oğlum var
Mazikeen Cicektebenimcicekligunlerde orası toplu yaşam alanı denk gelmez diyemem ama çoktu demek karalamaya çalışmak olmuş
poyrazssmomms Küçükken annemle kamiştik 3 ay kalabiliyorsun en fazla diye biliyorum gidecen yerler kısıtlı çocuklar için kreş falan vardı benim küçüklüğümde odalarda bi ksç kişi kalıyorsun şey gibi yurt hayatına benziyor
Mucahitimbenim poyrazssmomms benim oğlum biraz huysuz uyuturken çok zorlanıyorum ayrı oda vermezler mi ki rahatsız olur çünkü başka kalan kişi
Cicektebenimcicekligunlerde Mucahitimbenim Bilemiyorum ki karşıda ki ne kadar doğru söylüyor keşke yaşayan birileri yazsa.🤷🏻 Sanırım sosyal hizmetlerde çalışan biri vardı. İnşallah etiketten rahatsız olmaz belki yardımcı olur. @Mazikeen