nanelisekerr_ 3yasa yaklaştı ve 10aylik iki bebek annesiyim.eb zorlandığım dönem ikisinde de 4.aydi.sinirden ağlamisligim çoktur yani.ama geçiyor yani hamak kanguru ile müzik açıp oynama zıplama ,ayakta emzirme aklına gelebilecek her şeyi yaparak geçirdim o dönemi.teselli olarak geçecek diyorum inan bana uzak gibi geliyor insana ama Allah sağlık versin geçiyor