Şuan ağlayarak yazıyorum. Bebeğim 4 veya 5 dan beri uyumuyor. Derdi de yok. Kucak istedi. Uykusunu mu alıyor bilmiyorum ama artık bezdim. İsyan edecek dereceye gelmem normal mi. Allahim affetsin ama bedenim ölü gibi. Ne yemek yemek nede uyumak istiyor artık uyumak da istemiyorum o derece bunaldim. 4 aylık daha düzen için erken mi bilmem ama keşke düzen olsa. Bıktım ben artık. Oturdum ağlıyorum. Deliksiz uyumayı, eski hayatımı özlüyorum artık. Allahim biran önce büyüsün.