mutluanne34 Ay gözümde canlandı , çok tatlı 🥹😂 Benimki de 8-9 aylıkken eeeeee diye bağırırdı sallayınca, sonra unuttu. Sizinki ne zamandır böyle, bence geçicidir
2 aylıktan beri yazmışsınız okumamışım orasını. Çok uzun zaman olmuş doktora mı sorsanız