kızlar oglum 14 aylık gündüz keyfi yerinde gayet normal yemeğini yiyor oynuyor hersey cok guzel ama şu bir haftadır gündüz uykusunu uyumuyor uyusa bile 1 saatte 5 kere kalkiyor gece desen berbat ama keyfi neşesi yerinde yemeğini yiyor dişlere baktim normal çıkan yok hastalık vs bişiy yok ama neden uyumuyor surupta verdim yatmadan hic hasta gibi de degil ama yatiyor yarin saatte bir kalkıyor 😔