sara190 hangi ilaçla çekilecek ? Ben iki kez çektirdim meme mr biri gadonans biri dotarem idi, bebeğimin doktoru ikisi için de emzirmeye ara vermeyin demişti
Bir de mr teknikeri söyledi şişeden sadece 3 cc vericem diye. Ben emzirdim ara vermeden emzirdim, yabi mr çekimi ardından hastane işleri eve varışım vs 3-4 saat oynadı atası o kadar, sağıp atma diye söyledi doktorumuz. Bence ilacın adını öğrenip çocuk doktorunuz ile paylaşın