yeliz87 Evvelsi gun demir ilacina basladik 4 ayligiz dun kaka yapti yesilimsi gibiydi normalmi kizlar sizce bide 2 3 gunde bir kaka yapio benimki
erenimm yeliz87 ben demir ilacı verirken hep yeşil yapıyordu ocean kullanıyorduk. 2 gün bitmişti kullanmadım sarı yapmıştı tekrar
SuMisalii yeliz87 demir ilaçları genelde öyle yapıyor ama imkanınız var ise başka marka almanızı ve sağlık ocağının verdiğini kullanmamanızı öneririm.
Fatmaana yeliz87 demir damlası öyle yapıo kızım 21 aylık kullanıyoruz demir damlası kakası yeşil gibi oluyor
SuMisalii yeliz87 çünkü temiz içerikli değiller.Benim kızım da ishal ve ateş yaptı günlerce hastane de kaldık.