Anneler merhaba, oğlum bu hafta inmemis testis ve kasık fıtığı ameliyatı olacak 1 yaşında şuan. Sorum şu; iyileşme süreci nasıl oldu ve benim oğlum sadece yüzüstü uyuyor.. ameliyat sonrası yüzüstü uyumasında bir sakınca var mı? Simdiden yanitlar icin tesekkur ederimm