Kızlar günaydın aklım çok karışık dünden beri bana akıl verin 3 aylık kızım var şuan oturduğum bina eski kışın ısınması zor oluyor bi yandan apartman leş gibi zaten bu sene taşınmayı düşünüyoruz ama bayramdan sonra dedik bayramda ben memlekete gideceğim en az bir ay yokum dün sıfır binada 2+1 daire buldum gittim gördüm ev hoşuma gitti iki tane küçük odası var kocaman bahçesi var aslında bize yeter artar bile kirası 15 bin şuan 9 bine şimdi biz bu evden oraya taşınsak nakliye hariç 45 bin gidiyor bu evden alacağımız 18 bin yani çevrem bulamazsın hazirandan sonra böyle ev diyor eşim bekleyelim diyor ama beni kırmak istemiyorum ben tamam desem çıkıcağız ne yapacağımı şaşırdım @